12.7.15

LUMENE Natural Code Glow Without Shine - NO


Tohle je jeden z produktů na péči o pleť, kdy si říkám, jak zbytečné vlastně je psát nějakou recenzi, když pleť každého člověka reaguje jinak a potřebuje jiné věci a vůbec...

Mno ale: Lumene kosmetiku jsem chtěla už dříve vyzkoušet, ale buď jsem nehledala dost důkladně, nebo v Ostravě není úplně běžně k mání. Každopádně když jsem tenhle krém objevila zlevněný v Třebovické FAnn za cca 150 Kč, vyzkoušela jsem ho.
A tedy nic moc. Zkoušela jsem ho v zimě, kdy je pleť obvykle sušší. A fakt nic moc. Pleť jsem měla mastnou, nijak zvlášť čistou, za celou dobu kdy jsem ho používala jsem nezaznamenala změnu k lepšímu. Škoda, dříve jsem na něj četla dobré ohlasy.

Cena ve slevě cca 150 Kč
Parfumerie FAnn

BTW na fotkách si můžete všimnout mého šetřílkovství a toho, jak se snažím všechno spotřebovat do dna... šmik šmik :D


Žádné komentáře:

Okomentovat