10.7.15

Manufactura peeling na obličej - YES


Pro mě skvělý. Na mastnou pleť, kterou je třeba často pořádně čistit, hlavně v létě - super.

Maminka mi ho předala s tím, že na její suchou a citlivou pleť není vhodný, i přesto, že peeling je dost jemný a Manufaktura celkově nemá nijak agresivní kosmetiku. (A ještě jak čtu na jejich stránkách, je určen na suchou a citlivou pleť.) 

V peelingu jsou drobná zrníčka, která příjemně čistí, není to nic jako Garnier a spol, kam dávají ohromné kusy čehosi, čím se dá obličej i poškrábat.
Vůně je neutrální a pleť jsem po něm měla čistou a příjemně... normální. :D Krému bylo samozřejmě potřeba, ale nijak akutně a žádné vysušování se nekonalo. Přesto jsem měla pocit, že bych po něm (nebo před ním) měla použít ještě čistící gel, protože mi pleť neodmastil.

Já jsem s ním tedy celkově byla spokojená, maminka s citlivou pletí ne.
Co si z tohoto vyvodit nechám asi na vás. ;)

Peeling zakoupen v Manufaktura Karolina, 179 Kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat