14.7.15

Sun Dance samoopalovací krém a sprej - YES



Tento krém a sprej jsem začala používat minulé léto (2014) protože mám opravdu velmi, VELMI světlou, neopálitelnou pleť a jakkoli jsem na to zvyklá, nějak mě to minulý rok obtěžovalo. Tak jsem zkoušela. A tyhle výrobky dopadly nejlépe.

S krémem je více práce, sprej nemá takový efekt.
Ani jeden z nich nemá tu typickou, sladkou, nechutnou ,,vůni" jako všechny ostatní samoopalovací přípravky, se kterými jsem se setkala. (Alverde, styď se!!)
Před použitím se doporučuje peeling a nějaké hydratační tělové mléko (tzn třeba se ráno osprchujete, uděláte peeling, použijete mléko a večer po další sprše tyto přípravky).
Krém má sytější barvu a je taky hůře... hmmm, ,,rozprostíratelný". Pravděpodobně někde zanechá fleky, protože namazat se krémem souvisle tak, aby nevznikl flek je dle mého nemožné. Nevšimla jsem si, že by nijak špinil oblečení . ale pozor na kolena a podobná suchá místa, ta mohou dopadnout hodně...tmavě.

Sprej je k použití jednodušší, ale zato jeho efekt je hodně jemný, skoro neviditelný. Dá se použít i na obličej, krk dekolt, tedy na světlejší místa. Není třeba nic roztírat ani čekat, až zaschne, suchý je vmžiku a nezanechává žádnou extrémní pachovou stopu.

U obou platí že jedna či dvě akce s peelingem vzniklé ,,opálení" zničí.

Oboje k dostání v DM, cena obou pod 100 Kč. K dostání je ještě větší tělové mléko, které už tuším stojí nad 100 Kč a sprej v lahvi s pumpičkou (beztlakový) který je taky dražší.



Žádné komentáře:

Okomentovat